lördag 9 mars 2013

Lördag = Laddade


Killarna är laddade för en vecka i Stöten. Själv är jag nu formellt golvad. Jag går på alvedon och ipren och räknar ner timmarna tills det att pappa J kommer hem. Så länge alvedonen och iprenen sitter i känner jag mig frisk, men så snart de börjar gå ut kroppen känner jag av huvudet och blir frusen. Men tvärtemot alla råd om att lyssna på kroppen och göra vad den behöver, så lyssnar jag nu på själen och gör allt för att glömma bort att jag kanske e sjuk. Så idag åkte vi till ICA och provianterade. Köpte även hjälm och skidglasögon till killarna.  Killarna var fantastiska både på ICA och på sportaffären. Inge gnäll och inge bus. Mina fina!

Nu ska jag vila på soffan så jag orkar med ett eftermiddagsrace om två timmar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar