tisdag 15 januari 2013

Tisdag = Rörig

Idag vaknar jag men en känsla av rör i kroppen. Det btyder att jag måste städa. Eller i alla fall plocka i ordning.  Intalade mig själv at dte var bra att lämna alla leksakern aframme i vardagsrummet igår. Lilla re kommer ändå att riva ut allt på nolltid.  Men nu på morgonen inser jag att det var en dm ide. Det är rätt skönt att komma ner till en nedervåning som är något så när i ordning på morgonen.

Så idag ska jag röja av lite. Som vanligt tror jag att en utomstående knapt märker skillnad, men jag ser skillnaden. Och det är et viktigste.

Och förövrigt sov lilla R hela natten. Och herr O fick jag väcka vid 06.40. Herr O har förövrigt ont i benen, jag hävdar bestämt at dte är efter gymnastiken igår.  Träningsverk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar