onsdag 6 januari 2010

Vi syns i mars.

Jobbade i helgen och tog tillfället i akt att titta på schemat för våren. Det var färdgjusterat av justerarna och skulle bara godkännas av sektionsledarna. Jag fick en smärre chock när jag såg det. Vi ska ju börja jobba varann helg nu i vår. På mitt schema så jobbade jag 4:a helger i rad!!! Det är helt sjukt! Jag hoppas verkligen att det är nån som inte har tänkt nu, för att om det är nån som har tänkt, och resultatet blev det här, så har vi allvarliga problem. Villkoret för att vi skulle gå upp i antal helgpass var att vi skulle jobba varannan helg och vara LEDIG HELT varannan helg. Kan även tillägga att vi måste jobba varannan helg + 2kvällspass per vecka oavsett hur många procent vi jobbar.

Så här ser det ut! Sen kan det ju tilläggas att jag gör mina pass i veckorna med. Jag jobbar 100% = 38,5tim/v.

v0. Föräldrapänning
v1. LEDIG helg
v2. LEDIG helg
v3. fredag kväll, lördag dag
v4. fredag kväll, lördag kväll, söndag kväll
v5. söndag dag
v6. fredag kväll, lördag kväll söndag dag.
v7. LEDIG helg
(dag= 7-15, kväll = 13.30-22)

Jag la en lapp om detta till sektionsledarna på deras tangentbord så de inte skulle missa det. I min enfald trodde jag att de skulle ringa upp under måndagen och bedyra att de skulle lösa det. Men ingen ringde. Jag försökte ringa dem idag, men det gick ju inte, för idag är det röddag och de är såklart lediga. Så imorgon ringer jag igen, om de inte överaskar mig och ringer mig först, vilket jag inte tror händer.

4 kommentarer:

  1. Vilket skitschema!!!!!!!!! Usch!

    SvaraRadera
  2. 9 helgpass på 6 veckor, stämmer det?

    SvaraRadera
  3. Jag är ledig sista helgen, v7. v 0 har jag föräldrapänning och då får jag räkna bort ETT HELT helgpass, så det blir 9helgpass på 7v...

    SvaraRadera
  4. vi hoppas att de som justerat schemat inte tänkte...problemet är löst hälsar "sektionsledarna"ändringarna är gjorda enligt ditt önskemål:-)

    SvaraRadera