måndag 4 januari 2010

Mitt senaste decenuim

2000
  • Året firades in tillsammans med massa goda vänner. Det dracks skumpa ur STORA flaskan och en och annat felsteg togs av festdeltagarna.
  • Jag fick jobbade på Vivo på helgerna och tränade gymnaster i veckorna.
  • Jag gick andra året på gymnasiet.
  • Vi bilade ner till Paris. Forden höll hela vägen vilket i sig var en bedrift.
  • Jag fyllde 18år!
  • Startar en barngympagrupp tillsammans med älskade syster.

2001
  • Studentåret! Det blev en del studentskivor i stora Stockholm.
  • Jag gör Totalförsvarsutbildningen för Lottakåren på Berga örlogsskola.
  • Jag Gycklar på SkoklosterSpelen
  • T och jag åker på en sistaminuten resa till Turkiet, Alanya.
  • Lägret "Jag är".
  • Sommarjobbar på Vivo.
  • Tar körkort.
  • Jag påbörjar Sjuksköterskeutbildningen på Karolinska Institutet.

2002
  • Åker till Göteborg tillsammans (med vad som bli min kärlek) J.
  • Sommarjobbar på ett äldreboende, och lovar mig själv att ALDRIG göra om det.
  • Jobbar på SkoklosterSpelen.
  • Jobbar extra som fiollärare i kommunala musikskolan.
  • Fortsätter att jobba helger på Vivo.
  • Tar PADI dykcert (OW och AWD) tillsammans med älskade J.
  • Underbaraste A föds. Jag får mitt första fadderbarn.
  • Åker till Turkiet med J.

2003
  • Sommarjobbar på R13 på Karoliska Sjukhuset.
  • Flyger upp till Östersund för att få några skiddagar i Åre med J.
  • Jobbar på Skoklosterspelen
  • Åker till Gotland på sommaren tillsammans med J.
  • Gör vår första riktiga dykhelg i Grebbestad.
  • Sliter med C-uppsatsen under hösten/vintern.

2004
  • Gör min sista praktik på barnakuten i Västerås. Var jag sedan får anställning under sommaren.
  • Tar en långhelg i Åre på Tott.
  • Blir legitimerad Sjuksköterska!!! Detta firas på stationshallarna och kåren.
  • Åker till Santorini tillsammans med finaste lilla syster som samma år tog studenten.
  • Fina J och T gifter sig!
  • Jag får diagnosen Hypertyrios. Sjukskriven i 3v.
  • Lilla G föds. Mitt andra fadderbarn.
  • Jag åker jorden runt på egen hand. Los Angeles, Cook Islands, Fiji, Australien (tillsammans med J), Singapore, Malaysia och Thailand.

2005
  • Skriver mig hemma hos J.
  • Påbörjar mitt vikariat på barnkliniken i Västerås.
  • Opererar bort sköldkörteln.
  • Åker till Tinge och åker skidor.
  • Åker till London besöker British museum.
  • Dykresa till Kungshamn.
  • Sommarresa till Agusa.
  • Höstresa till Paris och DisneyLand.
  • Seglade i Kroatien.
  • Läser 5p på UU under hösten.

2006
  • Åker skidor i Val'deSair.
  • Sommaresa till Söderköping, Borgholm, Åhus, Abbekås, Göteborg och Dykleif.
  • Första resan till AoNang.
  • Läser 5p på UU under våren.
  • Läser 5p på MDH under hösten.

2007
  • Åker skidor i Serre Chevalier.
  • Sommarresa återigen ner till Skåne.
  • Blir gravid på sommaren
  • Påbörjar min vidareutbildning och jobbar natt under hösten.
  • LAS's in på barnkliniken.

2008
  • Nyår firas in på Färna Herrgård.
  • Går klart vidareutbildningen.
  • Lilla O föds!
  • Börjar jobba för Pigga Barn
  • Lilla O döps.
  • Babysim med lilla O
  • Jag och J förlovar oss.
  • Vi åker till AoNang.

2009
  • Jobbar på våren för Pigga Barn.
  • Börjar jobba var tredje helg på jobb.
  • Åker till Göteborg på våren.
  • Underbara Rom i maj.
  • Abbekås på sommaren.
  • Bröllop mellan I och F.
  • Hasseludden och Herrgård
  • Vårdbidrag under hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar