söndag 17 augusti 2008

Semesterns sista dag

Och jag sörjer! Det har varit så skönt att vara hemma alla tre tillsammans. Vi har haft en fantastist semester, men som vanligt var den alldeles för kort. Jag vill ha semester läääänge!

I helgen har i varit hemma hos mormor och firat min och min systers födelsedag. Det blev paket och mat i massor! Syster hade bakat en tårta, jag hade bakat en kladdkaka och gammel mormor hade bakat en plommonkaka. Sen hade mormor så klart lagat middag med. Till saken hör även att vi innan vi åkte hem till mormor var hos farmor och farfar och fikade på chokladkaka, jorgubbar och grädde. Jag var så mätt på kvällen att jag höll på att smälla av.

O rullar nu stock både åt höger och vänster, och tränar på at sitta själv. Det går fort frammåt och inom en inte så avlägsev framtid kommer pojken nog att krypa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar