fredag 29 augusti 2008

O äter!

Japps, idag åt O med god apptit till lunch. Men han vägrade att äta förns jag oxå åt. Så jag och O lunchade tillsammans. Han fick i sig ca 80g fisk och potatis och 30g mangopure. Jag fick dock hotta upp fisken med min "grytsås" som jag åt. Det var säkert en massa salt och grejor i den, men jag struntar i det, han älskade det! Mycket bra jobbat O! Nu slipper jag oroa mig för att hankommer att amma tills dess att han är 18år.

Snart ska vi ut på stan och fika med lilla och stora H. Ska bli skoj. Lilla H är inte mer än 1 månad gammal... myser. Sen ska jag gå och shoppa nya glasögon idag. Jag gick på mina i förrgår varvid de är VÄLDIGT snea just nu. Sen behöver jag starkare glas med, jag börjar se dåligt på gamla dar.

Jo just det, imorgon börjar skolan. Jag ska läsa "Handelsrättslig översiktskurs" på distans och halvfart. Ska bli jätte skoj! Så i morgon får O och J klara sig utan mig. spännande

1 kommentar:

  1. Hej! tack för idag. ringde skolan och sa att jag ska börja, men fick genast ångest... vetenskaplig metod på torsdag 9-17!!! känns inte lockande med lilla h ammandes varannan timme :-O... ska känna efter över helgen! lilla h är ju bara 2½ vecka än så länge ;-)

    SvaraRadera