söndag 10 augusti 2008

Kreativ dag

Idag har det hänt grejor här hemma. J har rivit en vägg i arbetsrummet och hittat ett stort utrymme bakom den. Ett utrymme som bara står och väntar på att fyllas av saker. Hoppas på att det ska bli klart där inne inom en snar framtid, de rivandet har förtmed sig att massor med saker har parkerats i hallen. Själv har jga satt in ca 150 bilder i album och skrivit text till dem. Så skönt att få det gjort. Jag har infört en ny regel för mig själv. Jag får inte framkalla bilder som det finns bilder som inte ärpärmade. Hopas att jag ska undvika gigantiska fotohögar på så sätt.

O har haft en bra dag. Han följde med oss till Media Markt i förmiddags när jag skulle inhandla Sex and the City DVDboxen. Han var så nöjd när han fick åka i paraplyvagnen. Han gillar verkligen att åka framlänges. Sen har det lekts en hel del, och rullats stock så klart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar