torsdag 21 augusti 2008

Gummistövlar

Jag MÅSTE köpa mig ett par gummistövlar. Det går inte längre utan. Jag har inte promenerat på hela veckan för det har regnat så. Imorgon är det dax, då ska skodonen inhandlas. För att kolla vad som finns på marknaden var jag tvungen att surfa runt lite Det hittade jag nedanstående stövlar med klack. Nja, kanske inte något för mig. I beskrivningen till gummestöveln står "Elegant design och passar till både klänning och jeans!". Aha... jag vill fortfarande inte ha dem, tack :)Jag kan tillägga att det är det renomerade företaget VIKING som tillverkar dessa stövlar... om ni skulle vilja köpa dem finns de att finna här.

1 kommentar:

  1. De var vekligen inte snygga! Men ska du ha gummisar? Är det inte bättre med promenadskor med goretex i, om du ska gå mycket i dom?

    SvaraRadera