lördag 11 april 2015

Lördag = Livet pågår

Jag och herr R har bakat chokladbollar. Socker och vetefria. Och SÅ himla goda. Killarna åt upp dem samma dag. Så idag har jag bakat nya. 


Minns ni att jag vann. Jag vann en Kickstart med Hälsosmarta. En 6 veckors språngbräda för att förbättra och utveckla mig själv och mitt sätt att leva. Och just den här utvecklingen (förändring låter så hårt på något sätt) har tagit en hel del energi av mig. Eller, det är klart att det ger mer än vad det tar, Det är det som är hela meningen. Men jag har tagit energin ifrån bloggen och lagt på mig själv. Vilket jag tycker är tråkigt.  Nu börjar jag jag landa och bloggen kommer att komma igång. 

För det har ju hänt så mycket! Herr O har tappat tänder, vi har jagat påskägg, herr R har tagit ett språng i utvecklingen, jag har gått ner i arbetstid, pappan är klar med sina myndighetsrapporter...

Men jag tror jag tar det i ett annat inlägg. 
För nu ska vi åka och fira farfar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar