lördag 7 februari 2015

Lördag = Jag fick förtroendet!


Att trycka på en knapp. Javisst, en liten liten knapp i en av våra termostater till golvvärmen.  Jomenvisst, sakta men säkert får jag också hänga med killarna i huset. Jag håller mig dock till knapptryckande. Det där med att bygga kretskort och löda får dem sköta själva. 

Och varför det behövdes tryckas på knappar? Jo, men för att golvvärmestyraren från UPNOR hade gått sönder, igen. Vi började misstänka att så var fallet när vi enbart hade 15 grader i badrummet. Det är lite väl kyligt 05.30 på morgonen, eller förresten, det är apkallt när som helst på dagen. 

Men nu är den lagad, och jag fick vara med vid installationen.
Stort!

2 kommentarer:

  1. Tur vi kan vara till nytta någon gång ;) Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Tur vi kan vara till nytta någon gång ;) Kram Anette

    SvaraRadera