fredag 13 februari 2015

Fredag = Som på ett tåg



Det snurrar på. Det är som att sitta på tåget. Man reser, vare sig man är redo eller inte. 

Och det är fredag. Äntligen tycker hela familjen. Herrarna har varit svårväckta hela veckan. Vill inte vakna, vill ligga kvar i värmen under täcket. Och jag förstår dem. Det vill jag med. 

Jag var hos sjukgymnasten igår. Och visst hade det blivit lite bättre, men inte helt bra. Så hon tyckte att jag skulle köra på med ryggresningarna i en vecka till. Till saken hör att jag pausade dem sedan i måndags då jag upplevde att de knappt hjälpte.  men hon hävda bestämt att jag ska fortsätta. Så nu kör vi väl en runda, och ser vad som händer. 

Nu ska jag plocka ur färdig tacofärs och tacobröd ur frysen. Är det fredag så är det tacomiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar