tisdag 3 december 2013

Tisdag = Loppi Blogbag


I veckan kom den. Loppiblogbag. Med massa av skojiga produkter.

Pixibok: Älskar Pixi. Lagom stora, lagom dyra och bra litteratur. alltså inge knäppa googelöversatta böcker. Utan kvalité. I love...
Duplo: Ja, lilla R älskar det. Ingen direkt nyhet där.
Änglamark: Ekoprodukter till barn. Majskrokarna har hamnat i Husmusens lördagspaket till killarna. Perfekt godissubstitut. Att de dessutom är ekologiska gör att mitt hjärta slår lite extra hårt.
Plåsterväska: Perfekt till bilen. Lite plåster, tvått och annat akutigt från Folksam.
Kids zoo: Vitamintabletter till barn. Jag har inte lyckats få killarna att smaka dem än. Jag tycker att det känns lite överflödigt att ge mina killar vitaminer då det är av allt.  Men smaka ska dem få.

Om ni vill hänga med när jag testar grejerna live, följ mig på instagram @mammahelaveckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar