lördag 28 december 2013

Lördag = Vilket fynd!


Okej, det blev ett impulsköp. Ett ganska stort sådant. Jag var in en snabbis på Täby Centrum. Vi skulle med stormormor till distrikan.  För att komma dit måste man gå igenom centrumet. Farligt.

Vi gick förbi Lush. Alltså en butik som jag verkligen faller för. En butik som jag inte kan gå förbi utan att shoppa i. Och nu när de dessutom har rea så var det omöjligt att motstå.  Jag sa till mormor och syster att jag ska bara in och shoppa något lite snabbt... och där i butiken fick jag beslutsångest. Vad skulle jag ha? Jag ser hur mormor och syster står och väntar på mig. Mormor mår lite sisådär. Då kommer en säljare fram och säger att de minsann har halva priset på WOW boxen. Den innehåller 32 av Lush julfavoriter. Tvålar, badskum, läppkladd, badbomber, bodylotions... Och jag här hör mig själv säga "Jag tar den!"...

Så nu står jag här med badlyx så det räcker året ut. Men vad sjutton. Efter den här julen så är jag värd lite badlyx. Eller MASSA badlyx blev det visst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar