söndag 22 juni 2008

Pannkisar

Vi sov länge i morse jag och O. Vi kom inte upp ur sängen föräns klockan var 10.30. Det var så skönt. Det var länge sedan jag kände mig så utvilad. Till frukost blev det amrikanska pannkakor med lime marinerade färska jordgubbar och honung. Jätte gott! J är fantastiskt duktig på pannkisar!

Sen bar det av på en shopping runda. Det blev jord till vinrankorna, klätterställning till vinrankorna, en spade att plantera med, näring till orkidererna, plugg och skruv och en badställing till O. O var med hela tiden. Han somnade dock i bilen lagom tills att vi skulle ut till nästa butik. Stackarn... Men det gick nog inte så mycket nöd på honom igentligen. Nu ligger han och pratar med Zebran och skakar på marackasen och tycker att livet är underbart.

Mitt personliga mål för dagen är att ta mig till gymmet och köra ett core pass. Ska bli så skoj, men så jobbigt. Räknar med att ha träningsverk i ryggen i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar