lördag 7 juni 2008

Glitter och Glamour

Idag är det den omtalad sommeresten på jobb. M och gänget har hårdplanerat och jag har drför väldigt höga förväntingar ;). Min kädsel är nu komplett. Jag fick leta som en tok efter glittriga leggins. Jag har varit runt i alla (och då menar jag alla) butiker i stan där det kan tänkas finnas. Jag har fått expediter att gå och leta i fjolårets rea lådor. Jag har blivit upplyst otaliga gånger om att "ja, det hade vi kring jul och nyår, det r inte riktigt säsong för det nu". Jag hittade dock till slut ett par på barnavdelningen på HM. Och hör och häpna, jag fick plats i dem. Så nu glittar mina ben med :). Jag kör nog mer på glitter temat än glamour tmat. Jag känner mig inte glamorös just nu.

Annars är planen för dagen ganska enkel. O och jag ska gå på en liten promenad medans J borrar i betongväggarna. Äntligen ska sista delen av trappräcket upp. Sen är det "bara" ett gäng med lster kvar... Tänkte gå förbi turistbyrån med och se omd et finns några biljetter till Rhapsody in Rock i morgon. Skulle vara perfekt om vi kunde få två picknick platser. Då skulle O kunna följa med och digga han med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar