lördag 28 juli 2007

Gravid?

Idag mår jag aldeles utmärkt. Jag ,år inte illa och jag är inte trött. Känner mig snarare piggare än vad jag har gjort på länger. Gick ifs och la mig redan 21.00 igår, men å andra sidan gick jag upp 06.00 för att åka till jobbet. Här är allt som vanligt. LIte frustrerande att jag inte kan göra allt som jag är van vid. Jag brukar inte vara den som knusslar, utan gör allt jag kan tänkas komma över. Nu är det som om man måste tänka efter före. Lite bökigt faktiskt.



Sambon fylde år igår. Vi gick ut och åt middag. Underbart gott. Jag blev proppmätt, det blev nog han med. När vi kom hem var det knappt att vi orkade smaka på den fördelsedagstårtan som jag så varsamt hade bakat. En pytte bit gick i. Men det betyder att det finns massor kvar tills i väll att mumsa i sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar