torsdag 19 november 2015

Torsdag = Vi är friska!


Alltså, på riktigt. Förstå, mina killar håller sig friska. Det är knappt så man vill säga det högt. Men vad tusan. Vi. Är. Friska! Och tur är väl det med tanke på vad vi har haft planerat och vad vi har framför oss. 

På lördag ska vi fira en 90-åring genom att gå på hennes idols restaurang Niklas! Jag och mina söner ska dela på ett kilo(!) härligt grillade revben. Hej och hå på den. Det ska blir riktigt mysigt att besöka denna restaurang. Vi har ju tidigare varit på Eksted och det är en upplevelse som jag sent ska glömma. 

Och på söndag fyller en viss treåring fyra. Kära nån, var tog småbarnsåren vägen?  Och det ska ju vara byggarbetarkalas. Med släkten. Kära nån. Jag minns när jag tjock och otymplig. När jag hade fötter så svullna att skorna inte räckte till. Fyra år sedan. Känns som en evighet. 

Så kommer en ny vecka att rulla igång. Och en ny helg fylld med fart och fläkt följer efter. Det som är den stora frågan nu är, när ska jag hinna julpynta?!?! 


1 kommentar:

  1. Men va skönt att ni är friska...låter som ni har en härlig (hektisk) helg framför er passa på att försöka njuta lite också!

    SvaraRadera