måndag 11 maj 2015

Måndag = En sen födelsedagspresent



Mitt i planerande av barn hit och det så skulle jag visst få en försenad födelsedagspresent med. Något jag aldrig tackar nej till. Mor min hade beställt biljetter till Midsommarnattsdröm på Operan.  Och visst är det något speciellt med just Operan. Byggnaden, atmosfären och scenen. 

Och föreställningen. Vilken föreställning. Helt enormt vacker, fantastisk och oväntad. Något av det bättre jag har sett. Inledningsscen tog mig med storm. Där satt ett helt kompani på scenen, bland hö! Hö! På Operan! Bara det. 

Mamma hade beställt något att äta och dricka i pausen. Så gott, och så mycket. Tur att pausen var 25min, annars hade vi aldrig hunnit äta upp. 

En mycket lyckad och uppskattad fördelsedagspresent. 
Tack kära mor!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar