onsdag 13 november 2013

Onsdag = PUSS



Har ni träffat den Enarmade Banditen? Det är en bloggerska som i min värld personifierar "minde over matter". Hennes blogg är värd ett besök enligt mig, eller flera, faktiskt jättemånga.

Hur som helst. Hon hade en tävling inne hos sig för någon vecka sedan där vinsten var 1000kr hos PUSS. Jag ställde upp, utan egentligen tro att jag skulle vinna. Det gör jag ju typ aldrig. Men hur som har så vann jag. Jag VANN! Och i veckan som gick så beställde jag hem vinsten. Det var inte helt lätt att välja vad jag ville ha ur webshoppen. Armbanden var många och fina och inredning från House Doctor är ju alltid trevligt.  Men efter lite velande blev det två silverarmband, ett läderarmband, två ljuslyktor, ett smyckesvitrin och siffror till adventsljusen.

Nu är det dock så att jag fick mersmak på PUSS webshop, och måste kanske möjligtvis göra en beställning eller två till därifrån. Så det kan gå...

1 kommentar:

  1. Men ÅÅH, lycka att vinna! Och jo, jag har varit inne hos henne många gånger :)
    Grattis o kram
    C

    SvaraRadera