lördag 27 juli 2013

Lördag = Glossybox Juli 2013

Min glossybox dök ner i lådan för någon dag sedan. Trevligt som vanligt. Jag han knappt plocka ur produkterna ur lådan innan herr O la beslag på den och pysslade ett piratskepp av den....

Här är i alla fall vad jag fick i denna månadens låda.

Dualseses Color Extra Rich 60sec treatment, Goldwell
Dundersnabb inpackning med andra ord. Min hårinpackning från maroccan tog precis slut så denna kom väldigt lämpligt. Jag kan inte påstå att den är varken sämre eller bättre än de jag brukar använda.

- Mineral primer, Young Blood
Här känner jag mig lite vilsen faktiskt. Primer... vad har man en sån till. Jag är ingen sminktjej, utan en vårdande typ. Jag kanske kommer att testa den, efter att ha läst alla instruktionsböcker som finns då jag verkligen inte vet vad den är bra för.

Fly High Active Foot Gel, Beautybird 
En svalkande och lugnande gel för varma, trötta och svullna sommarfötter. Med tanke på att jag precis kört en kur med babyfeet så kommer det ta nån vecka innan jag testar denna. Vill ju inte störa det påbörjade sönderfallet av mina fötter.

 Brook Street nail Polish, Nails Inc
I färgen korall. Har redan testat att måla på denna. Skojjigt med lite färg.

- You Need A Blooming Shower Gel, Anatomicals
Härlig fräsch sommarrengöring med en söt och blommig doft. En duschkräm helt enkelt. Luktar gott och jag blev ren av den.

1 kommentar:

  1. Verkligen jätte bra box denna månad, tycker jag:D jag är intresserad av primer, om du inte vill ha den, har massa oanvända produkter som jag kan byta med:)

    SvaraRadera