måndag 26 november 2012

Måndag = fragment av minnnen

Denna natten. Jag kpommer hel atiden på nya fragment av minnen från den.
Lilla R som slemhostade flertalet gånger och pratade i sömnen
Herr O som ber om en kudde när han kommer till oss. Det var pappa J's tur att ge upp av sina. (Vi  måste kommaihåg att ta in en kudde till herr O!!!)
En bortdomnad arm.
En dröm som handlade om tre vackra vänner som tog hand om mig medans jag sov. KLippte håret i en snygg frisyr till och med.
Massor med andra drömmar som varmindre trevliga.
Och känslan av förvirring när jag vaknade. Vilken dag är det idag. VILKEN dag är dte idag... måndag. Jaha, pappa J ska jobba, då  måste jag släpa mig upp ur sängen... glitter, varför är det glitter överallt. Jahaaaa, jag drömmer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar