fredag 23 november 2012

Fredag = Julbok


Visst är den fin. Bara synen av boken ger ju en form av julkänsla. Ulf Stark tillsammans med Eva Eriksson har skapat en julbok som jag gärna hade köpt hem till pojkarna. Sen gillar jag att det är 25 kapitel, så boken blir lite av en julkalender.  Problemet är bara att den är restad hos samtliga som säljer den på nätet. Och jag läste, i Mama tror jag det var, att den kommer till butik den 5/12. Inte så genomtänkt kan man ju tycka.


Boken finns i alla fall här:
CDON
Bokus
Adlibris

och jag köar på samtliga saijter.

2 kommentarer:

  1. Så spännande det låter! Jag älskar julen och fina julböcker som man kan läsa för sin dotter... ja, det är ju hur skoj som helst! Tack för tipset! :D Och tack för den fina kommentaren. :D Här ska jag titta in fler gånger. :D Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det liiite för oss själv som vi läser dessa böcker för barnen :)
      Och de hjälper ju julkänslan på traven när snön saknas.
      Bästa helgen till dig!

      Radera