fredag 30 november 2012

Fredag = Fredag

Årets första snö

Så var det fredag. Planen är en fredagsplan. Jag vill dammsuga nedervåningen fri från grus. Jag vill gå ut och leka i snön. Jag måste packa herr O's väska (han ska till mormor). Jag vill duscha! Sen vill jag komma på något gott till middag. Svårt att toppa gårdagens middag med stek och potatiskaka. Måste scouta nätet på något nytt recept.

Men först och främst ska det bostas tänder i tre munnar. Kläs tre kroppar och sen kan hallen dammsugas.

Och sen måst een där paketkalendern fixas. Det är första december imorgon.... kära nån.

2 kommentarer:

  1. Här blir det ugnsbakade grönsaker, butternut squash och stekt halloumi. Hett tips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte helt fel. Låter desssutom som om det går snabbt att göra, och sånt gillar alltid!
      Kram

      Radera