onsdag 17 juni 2009

Sommar igen då

Så var det sommar igen då. Skönt! Jag ska snart gå och klä på mig mina tunna chinos och en sval tunika och sen bär det av ut. Måste ifs vänta in mormor som är på väg. Jag önskar att min kamera kommer hem snart. Det känns så tomt utan den. Visst finns dte andra kameror hemma som jag kan använda under tiden, men det är så stora och bylsiiga, jag vill ha min lilla kamera. Aja, den är påväg i alla fall, vilket känns skönt att veta.

Igår var jag damfriseringssällskap till stora H. Hon skulle bara färga och klippa sitt hår.... Fyra timmar senare och ett otal färgningar så var hon klar. H har ett litet budskap till verkligheten... FÄRGA ALDRIG DITT HÅR SJÄLV!!! Det kan bli väldigt dyrt i slutändan. Men oj vad snyggt det blev när det blev klart. Jag tror faktiskt att det blev bättre än vad det var tänkt från början. Så om ni hör et rykte på stan om en tjej som färgade, och färgade och tonade och tonade sitt hår hos frisören, så är det H de pratar om... *ler*

H lurade in mig på Vincent shostore efter frissan. De har halva prisetr på ALLA skor där. Det blev ett par till O som han kan ha i sensommar och i höst. Så tuffa är dem. Jag tycker att det är svårt att hitta bra skor till bra priser. Att betala 500kr för ett par skor till O är enligt mig hutlöst. Men å andra sidan vill jag inte köpa nå billigt tjafs som sitter illa på hans lilla fot... Aja, nu har han i alla fall skor till sensommaren och hösten. Bode gå dit idag och köpa ett par gummistövlar med till i höst. Vi har ju en tomt för bövelen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar