onsdag 10 juni 2009

KAFFE

Så har vår älskade espressomaskin kommit hem igen. Nu är den hel och fin och låter betydligt mindre än tidigare. Och sen läcker den inte vatten längre häller, alltid ett pluss.

Idag ska jag, O och Stora och lilla H åka på road tripp till Falun. Japps vi ska till metropolen där färg tillverkas. Vi ska titta på en vagn till lilla H. Stora H har nämligen sålt illa H's vagn till förmån för en Urban Jungle. Så nu ska vi åka och klämma och känna på den och förhopningsvis får den följa med hem. O sover just nu i sin vagn och laddar för den långa resan. hade nån stanns hoppats på att han skulle sova i bilen, men men...

Igår hade vi avslutning med två grupper på Pigga Barn. Underbara ungar säger jag bara. Kommer att sakna var ända en hela sommaren. De har vuxit så under åren och vågar nu ta plats och visa vem dem är på riktigt. Det är så häftigt att se. Sen har de osså blivit duktiga på det gymnastiska, men jag ser det som en bonus. På torsdag har jag nästa avslutning och sen är det sommarlov... och sen kör vi igen, eller hur?! Det är rolit det här med Pigga Barn. Jag gör det lika mycket för barnens skull som för min egen. Mitt självförtroende och min självkänsla växer med barnens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar