tisdag 24 mars 2009

Vår?

Det känns som vår i luften. Solen skiner... och det snöar. Så hade det inte varit för snön så hade det nog faktiskt varit vår.

Jobbhelgen flög förbi som vanligt. Det var buskul att träffa alla kollegor och alla barnen. Barn är så härligt ärliga, i alla fall de mindre modellerna. Sånt gillar jag. Det är ingen ide att göra sig till på ett eller annat sätt, för de genomskådar dig till tusen.

Vi han även med en vända klafsande i lera ute på Gäddeholm. Men först åkte vi till Team Sportia och köpte gummistövlar åt J. Jag hittade inga till mig tyvärr, så mina gortex dojjor fick åka på SPA... först lerinpackning, sen peeling. Jag blir mer och mer övertygad om att det kanske skulle kunna vara nått för oss. På torsdag är det info möte och efter det måste vi bestämma oss. Detta är stort!

Denna veckan örjade med en rivstartar måndag som vanligt. Kyrkis wooommm lunch hemma wooommm Pigga Barn wooommm middag wooommm sova. O gillar verkligen att leka i klassrummet på Pigga Barn. Det ska bli så skoj när han börjar gå och kan vara med på föräldra barn klasserna. J och O får gå på dem så kan jag sitta utanför, fika och bar anjuta av showen.

Idag är det tisdag och O har brytit tränden. Ingen feber idag. Det finns alltså hopp om att det blir en sväng till badhuset. Det skulle vara så skoj att komma iväg. Hoppas dock att de har översende med att jag inte kan betala avgiften denna gång, då min plånbok befinner sig på annan plats just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar