måndag 16 mars 2009

Jag måste erkänna

Jag är tycker det är skoj med ... barnkläder! Jag vet att det kanske är lite knasigt, men det är så himla skoj att titta runt på allt som finns. Och det finns massor. Mycket är fint, och mycket är knasigt. Mycket är praktiskt och annat är total oigenomtänkt. Vissa kläder är så färgstarka så de nästan är självlysande medans andra kläder är så mörka att bara åsynen av dem gör att man blir deprimerad.

Just nu så behöver O inget speciellt i sin garderob, utan han har det mesta som han behöver. Men här kommer i alla fall ett litet smakprov på vad jag gillar.
  • MoonKids. Härligt retro i lugna färger.
  • PO.P. Så klart. Klassiskt som alltid funkar. De har dock en hel del som jag blundar för med... jag undrar vem som ritar vissa av deras mönster.
  • Molo. Så roligt med JÄTTE mönstrade kläder.
  • Me&i. Mycket mönster även här. Det gäller dock att sålla lite. Det är långt ifrån allt som är i min smak.

3 kommentarer:

  1. Du har inte hittat nån affär där du kan köpa matchande kläder.....vore väl sött...*Ler*

    SvaraRadera
  2. Tro det eller ej... men det finns. Och det är ingen ambition jag har.

    SvaraRadera
  3. Jag får nog också erkänna detsamma... Trodde väl aldrig att jag skulle tycka att det var roligt med barnkläder...

    SvaraRadera