lördag 14 mars 2009

Lite av allt

Igår var det dax för lite personal mys med Pigga Barn gänget. Heltrevligt hade vi det. Badade bubbelpool, snackade om allt och inget och bara var. Så skönt. Jag satt i bubbelpoolen i säkert 1,5 timme. När jag bygger hus (läs: när jag ser till att nån annan gör precis som jag säger och vill) ska jag ha en stor bubbelpool och bastu. Då kan vi ha bubbelkvällar ofta!

Igår kväll hade vi mysmiddag. Jag hade varit på ny matsedel och köpt diverse skinkor, salami, oliver, kladd och geggor. Det inmiundigades i skenet av ljus med lite rödvin. Mycket gott och trevligt.

O's tänder har fortfarande inte tittat fram än. Han äter jätte knapert. Inte skoj alls. Tur att ungen dricker som han ska i alla fall. I morse ratade vi gröten och så fick han en leverpastejsmörgår istället. Den gick visst ner med en himla fart enl J. Men mellis blev det inget. Och nu sover han. Aja, det går väll ingen nöd på honom får vi hoppas.

Dagens plan är att åka ut till Gäddeholm och titta på tomter. Jag (se förklaring ovan) sk aju bygga hus. Problemet är bara att vi aldrig hittar nån tomt som helt faller oss i smaken. Och ja, jag vet... Vi är sjuk veliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar