lördag 4 oktober 2008

Studerat

Idag har jag suttit på biblioteket och pluggat i FYRA timmar. Jag vet inte när jag pluggade så fokuserat senast. Jag har konstaterat att Avtalslagen är skriven på ett jätte jobbigt språk som kallas svenska, medans Konsumentköplagen är skriven på ett väldigt förståligt språk som kallas svenska. Varför följde det inte med en tolk med lagboken för??? (Jag kanske ringer snart M). Men det är verkligen hur spännande som helst. Alla borde läsa lite juridik, det är tok intressant (och nej, jag kommer inte byta yrke).

O har spenderat några intensiva timmar med Farmor, medan J och Farfar gör sitt bästa för att bygga igen hålet i väggen. Det är inte helt klart, men det ser bättre ut än vad det någonsin har gjort och det är ju bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar