onsdag 15 oktober 2008

O och jag

Så var vi själv igen då jag och O. Det är tråkigt att J är borta så mycket, men men, det är ju extra skoj när han kommer hem igen.

Jag tror att O börjar få en tand. Det är lite vasst i nederkäken... spännande! Tur att jag inte ammar längre (räknar inte snuttningen vi 05 som amning)! Vad händer mer med O... han försöker krypa, han äter just nu som en häst, han pratar mamamama papapapa naaaaa massor, blir lätt utråkad....

Igår var det Pigga Barn. Roligt att komma igång. Jag och V körde box, eller ja, V körde box och jag hängde på. Det var bus roligt, och idag har jag täningsverk. Ser fram emot nästa vecka då det är dax igen. J körde nattningen med O på kvällen och det gick strålande som vanligt. O hade somnat redan 19.30. När jag kom hem 20.40 hittade jag J halvsovandes i soffan. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar