torsdag 23 januari 2014

Torsdag = Swedish Hasbeens

Swedish Hasbeens




Alltså, skor. Jag har aldrig varit någon skofantast. Alltid hävdat att skor är ett inte måste. Snygga skor gjorde sig inte på mina fötter. Och snygga skor var oftast obekväma. 

Men jag är omvänd! Jag har länge funderat över vad jag ska ha på fötterna när jag gifter mig med mannen i mitt liv. (Japp, vi ska gifta oss! Äntligen! Eller "det är väl på tiden"). Jag kikade på de där klassiska skorna, krämfärgade saker med tunn klack och i nått glasigt material. Fula! Men så snubblade jag över träskor med klack. Grannen bedyrade dem. Så sköna, så snygga! Kollegan sa att det är fantastiska. Man känner inte ens av att det är 10cm klack. Så jag chansade, och beställde hem ett par. Utan att egentligen veta om de ens passade min fot. 

Men se det gör dem! Och dem är sköna, och snygga och höga och jag älskar dem! Och så älskar jag att J tycker dem är snygga på mig. Åhhh! Jag behöver fler!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar