torsdag 11 oktober 2012

Torsdag = Full rulle, och jag älskar det

Det är oktober just nu. Höstens maj. Helgerna är fullbokade med roligheter.

Denna helgen är det bio på Lördag med min fina syster. Vi ska se Hotel Transylvanien i 3D. En premiär som jag har bliovit inbjuden till. Sen på söndag blir det antagligen Underbara Barnmässan i Älvsjö. Jag har vunnit två biljetter av HSB och är mer en mycket sugen på att gå dit.

Nästa helg är det yttligare en pemiär. Då är det nya Tingeling filmen som ska ses. Denna gången tar jag med mig herr O. Och två till får följa med. Kanske mormor, kanske pappa, kanske blivande fru W? På söndagen är det gympa i stora gympahallen för herr O. Som han längtat till detta. Han älskar kuddgroparna och trampolinerna. Och han är ivrig att lära sig volter (jag tycker vi satsat på att lyckas med en kullerbytta först).

Helgen efterdet är det dax för mig att få min 30-årspresent. Det blir balette på operan, middag, shopping och övernattning hos bästa syster. Det ska bli hur skoj som helst.  Och jag ska få sova borta utan Lilla R! Kära nån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar