onsdag 24 oktober 2012

Onsdag = morgonhäng

Idag kör vi lite soffhäng på morgonen. Lilla R tränar på forserade skratt och herr O säger att han inte är riiiiktigt vaken än. Jag förstår det, när man vaknar 05 så är startsträkan låååång.

Frukosten är intagen, barnen är klädda, tänderna är borstade och *tumvirvel* sängarna är bäddade! Snart slår klockan avfärd och då packar jag in barnen i bilen och kör till dagis. Lämnar av herr O och kör sedan hem igen.

Handleden då? Jo just nu känns den ok, inte helt hel men ok. Tog en ipren innan jag gick och la mig. Antiinflammatorisk ju. Och smärtlindrande. Jag vaknade inte en enda gång av att den gjorde ont, vilket första gången på några nätter. Nu hoppas jag bar aatt jag kan lägga band på mig själv och låta den vila. Skulle var aså skönt om den är hel lagom till frdag då jag ska träffa den där arbetsteraputen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar