tisdag 12 juni 2012

Tisdag = tuffa nätter

Nu har vi haft två tuffa nätter på rad där lilla R vaknar varannan timme och varit JÄTTE ledsen. Han har fått tutta, och sen velat ha mamman som napp. Så fort man tar loss honom vaknar han. I natt blev an dessutom arg för det inte kom någon mjölk. Den är liksom slut nu.

Dessa nätter gör att man blir helt snurrig i huvudet. Okej om det bara varit jag, men J och O blir rätt trötta dem med. Jag går som i ett töcken om dagarna och flyter liksom med.  Jag är totalt avtrubbad när det gäller lilla R's skrik. Han kan få skrika bäst han vill. I natt letade jag även efter öronpropparna, bara för att jag skulle få sova. Egoistiskt? Kanske.

Varför skriker han då? JaaAaa... Fis på tvären, tänder på gång, utvecklingfas nu när allting händer så fort.

Ochså har kaffemaskinen packat ihop. Väldigt lämpligt... Tur att jag fick något form av infall igår på ICA och fick för mig att prova Starbucks kaffedrinkar. Detta kan bli min och familjens räddning idag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar