lördag 2 juni 2012

Lördag = vi håller oss inne

Burr vilket väder det ä utanför. Det regnar på tvären och blåser som om vi vore på västkusten. Huha! Vi håller oss inne idag. Herr O är hos mormor. De skulle gå på gymnastikuppvisning och titt apå mosters gymnaster. Spännande! Sen skulle de visst ta en tripp till tippen med.

Jag och lilla R ligge rpå mattan framför kakelugnen och njuter av elden och strålvärmen. Lilla R tränar på att lyfta magen från golvet och inta krypställning och jag ligger på mage och surfar och dricker kaffe. Pappa J löder, ifred.



Lilla R äter mer och mer. Vi är nu uppe i 5-6måltider per dag. Han ammar fortfarande när det så behövs. Mest för mys tror jag. Men i och med att maten tar en allt större roll så kan jga få bli fri längre och längre stunder. Igår slog jag till med en tripp till systemet och sen ICA, utan att ha varesig herr O eller lilla R med mig. En avslappnad känsla mitt i fredagsrusningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar