onsdag 19 mars 2008

Sol, snö och sång

Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt. Vi var där 9.30. Jobbgt tidigt. Vi har ite behöft att passa tidiga tider på jätte länge, vilket har varit väldigt skönt med tanke på att O underhåller oss på nätterna. Vi lyckades dock att släpa iväg oss och komma i tid. O växer så det knakar, 4190g och 53 cm lång. Jag har nog grädde i tuttarna. Allting såg strålande ut med andra ord.

Jag och O tog en lång promenad i ett, till en början, strålande väder. När vi kommit halvvägs började det att snö, hagla och blåsa. Tur att jag tog på mig mössan när jag gick ut. O märkte dock inte av väderomslaget. Han sov gott i vagnen. När vi sen kom hem åt O i säkert en timme. Det var jobbigt att promenera. Efter maten fick vi jobba i en halvtimme för att få bort all svald luft. Det var ett maratom med rapar, hicka och pruttar.

Just nu sover O och ligger och sjunger i sömnen. Han är verkligen söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar