lördag 1 mars 2008

Finkultur

Igår var jag och J på Carmina Burana på konserthuset. Jätte skoj. Det är häftigt med klassisk musik live. varför har vi inte gjort likande grejer oftare för... Aja, vi får lov att börja nu helt enkelt. Prick verkade gilla cymbalerna i alla fall, och gånggången... det blev många fina danssteg inne i magen kan jag tänka mig. Tur att det var en paus i mitten så h'n fick vila.

Jag har nu påbörjat min städresa i hemmet. Igår gjorde jag hela ovanvåningen, inklusive skrubbade av väggarna i badrummet. Idag har köket fått sig en ordentlig omgång. Låg på knä och skurade golvet så det skulle bli riktigt rent. Målet för i morgon är arbetsrummet. Det är dock lite knepigare då det är så mycket pryttlar där inne. Massor med saker som ska sorteras eller slängas, enligt mig... Vi får se hur det går med det.

För övrigt är nu mitt långfinger på högerhanden helt bortdomnat... längtar så efter att få tillbaka det. Fingrarna på vänsterhanden har också börjat att krångla. Men med lite tur så är det inte så många dagar kvar tills dess att Prick tittar ut och mina händer återgår till det normala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar