lördag 8 mars 2008

Härliga dagar!

Så då har vi varit hemma ett par dagar. Dagarna har fördrivits med mat, sömn och bara bara. Jag har boat en del och städat en del. O sover mycket på förmiddagarna, vilket ger oss tid till att pyssla med det vi vill här hemma. Alla släktingar har varit här, vissa två gånger. Idag har vi dock varit hemma själva, utan besök, vilket har varit jätte skönt. Igår tog vi en långpromenad med vagnen. Jag skulle lämna tillbaka lite böcker på biblioteket uppe på jobb. O sov hela vägen dit och tillbaka. Det var jätte skönt att komma ut. Vädret är ju fantastiskt. Svårt att tro att det bara är början av mars. Härligt. Hoppas att det håller i sig.

Dagen idag har varit stillsam. Jag låg kvar i sängen till 9.30. J tog ner O vid 7.30 tiden och kom upp med honom när han skulle äta. Så skönt att få vila. J var dess utom glad att få lite vaken tid med O. J har jobbat lite och jag har varit ute på stan en ända och köpt en overall och kaffe. Sen har jag sovit en del i FatBoyen. Vi var ett sött par jag och O. Jag i fatboyen sovandes och O brevid i sin babysitter sovandes.

Nu ska det ätas middag, panerad rödspätta och potatis, och sen ska det väll tittas på melodifestivalen. Det är så skönt att bara vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar