onsdag 5 mars 2008

Oscar är här...

... han dök ner den 2/3 20.54, 11 dagar för tidigt. Jag hann inte ens att påbörja boandet då jag antog att jag skulle gå över tiden minst en vecka. Så nu boar jag med en bebis på armen.... mysigt. Allting gick jätte bra. Vattnet gick 8 på morgonen och värkarna började vid 12. 14.00 hade jag regelbundna verkar varannan minut. Jobbigt! 15.00 fick jag edan och livet blev lite ljusare. Hade aldrig fixat värkar varannan minut i 7 timmar, inte med den styrkan som de kom i alla fall. Med stöd av min fantastiska sambo föddes sedan Oscar, en helt bedårande liten kille. Jag är så lyckligt lottad!

2 kommentarer:

  1. Vi gläds så med er. Grattis (igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen ......
    Från en stolt Morfar

    SvaraRadera
  2. Grattis till er lilla Oscar!!! kram Mia

    SvaraRadera