måndag 3 september 2007

Skola och andras misstag

Idag var det första dagen på vidarutbildningen. Mycket roligt. Det började med upprop och genomgång av klassen. Vi är hela 13 stycken. En gedigen grupp. Efter lunch var det en föreläsningen i Utvecklingpsykologi. Jätte roligt och spännande. Jag tror faktiskt att jag lärde mig något. Hela dagen gick ganska fort. När jag kom hem var jag vrålhungrig och säkert inte så trevlig att ha att göra med. Men så är det har jag förstått. Har laddat med ännu mer frukt till skolan imorgon så jag ska stå mig lite längre.

Prick mår nog ganska bra. Jag har lite ont i magen av och till, men jag antar att det är livmodern som expanderar. Prick vill väll ha det lite större där inne. H*n är ganska stor nu. Nästa lika hög som en persika. Svårt att förstå, men väldigt spännande.

Sen vill jag bara avsluta med en klyscha... Det är tur att man kan lära sig av andras misstag. Men måste samma andra göra alla misstag? Jag bara tackar och tar emot, då jag får mer att lära mig... :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar