söndag 9 september 2007

Härlig söndag

Det är en helt kravlös söndag idag. Så skönt. Har precis klivit upp ur badkaret efter ett långt varmt bad. Lyx! Resten av dagen är det myskläder, tv och en bok som gäller. Så skönt att inte måste göra något. Kanske poppa popcorn, men inget mer än så.

Det har varit en rolig vecka i skolan. Föreläsningarna har varit intressanta och jag kan inte påstå att jag har varit så trött. I alla fall inte under tiden som jag har varit i skolan. Jag hänger med bra, och har börjat med den första hemuppgiften. Roligt. Det som är mindre bra med skolan är den långa kön till micron i lunchtid. Så jag har kommit fram till att det får bli kall mat. Mackor, yoghurt, pannkaka och sallad... jo, det kan man faktiskt leva på. Jag tror inte att prick har något emot det häller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar