lördag 12 juli 2014

Lördag = Shopping och taxi.


Spenderade några shoppingtimmar med bästa lillasyster igår. Hon vallade unt mig på reorna och frågade strategisk "Känns det bra, är du nöjd?".  Och det var klart att jag var nöjd. Att fynda tillsammans med Fi är roligt! 

Och så var hon så snygg! Min syster alltså. I påfrågelklänning från Marc Jacobs, små söta klackskor och ett leende som får mig att smälta. Bästa lillasyster. Våra föräldrar kunde inte ha gjort ett bättre jobb.

Men åter till fynden. Det blev en dunjacka till mig från Peak och en till mannen i mitt liv (för tidig födelsedagspresten), en tjocktröja från Peak, tång att bada i från La Bruket, en liten plånbok, praliner från Öland och fårskinnstofflor till Herr O. Jag var grymt sugen på att köa en väska från Lacoste, tyg från Marimekko och ett par sandaler från Marc Jacobs.  Men jag lyckades stå emot köpsuget, vilket jag nästan ångrar lite idag...

Och sen tog jag taxi hem, från Stockholm. Ja precis, SJ stoltserade med STOR förseningar och jag lackade ur. Taxi hem, jomenvisst, den var inte på rea den inte. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar