tisdag 4 september 2012

Tisdag = reklamera

Igår när vi gav herr O sin medicin skrek han när vi stack honom. Eller han inte bara skrek, han grät. Dte gjorde ont, på riktigt. Vi försökte igen med en ny nål, men det blev precis samma sak. Jag skack mig själv och insåg att ungen hade helt rätt. Dte gjorde faktiskt jätte ont. Och det kom blod. Körde igenom några nålar, och konstaterade att det nog är fel på hela förpackningen.

Då jag är som jag är, kan jag inte bara låta sådant gå förbi. Så idag ringde jag till företaget som tillverkar nålarna och reklamerade. Tjejen som jag pratade med var jätte bra. Hon vill ha in nålarna, både de oanvända och de använda, för att skicka dem till lab och testa dem. För ont ska det inte öra, än mindre ska det komma blod.

Så nu är kuvertet packat och väntar på att postas. Jag önskar att fler kunde t sig i kragen och reklamera. Se det som konstruktivkrittik mot företaget. Om de inte får veta vad som går fel med deras produkter, hur ska de då kunna styra sin produkutveckling åt rätt håll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar