torsdag 30 augusti 2012

Torsdag = missförstånd

Det var visst ett missförstånd kom vi fram till jag och föskolechefen. Jag kommer dock att hävda att denna sa det den sa. Men att andemeningen var något annat än vad som sas. Vi har pratat ut med varandra och nu förstår vi varndra. Vilket är jätte skönt. Min oro var onödig. Om hon bara hade uttryckt sig annorlunda och jag tolkat annorlunda...

Det finns en risk med att blogga, eller ja inte med att blogga igentligen, utan med att läsa bloggar. Risken är att man läser något som man inte samtycker med. Något som man tycker är fel. Så om du känner att det finns en risk att du kommer att ta åt dig personligen av vad som står på denna blogg. Så snälla, för din egen skull, sluta att läsa den, eller gilla läget.

Detta är sanningen enligt mig. Och sanningen är inte alltid snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar