torsdag 23 augusti 2012

Torsdag = inskolning vardag

Vi kör vår sista semesterveck ahär hemma just nu. En inskolningsveck atill vardagen skulle man kunan kalla den. Igår var jag med lilla R på sjukhuset hela dagen. Herr O svängde förbi dagis för fotografering. Idag är det logoped för Herr O och lilla R är fortfarande tagen av gårdagens äventyr. Imorgon börjar simskolan för herr O.

Sen ska vi bli klara med spaljen mellan garaget och huset, och en arbetsbänk i garaget. Och ja just det, jag bad J köpa en bokhylla till herr O med. Så den ska monteras oxå.

Och jag har börjat packa ihop alla kläder som ska med till dagis. Till min glädje har herr O växt massor oi sommar. Vilket innebär att ALLA utekläder måste köpas nya. Inklusive skor... Så nu letar jag som en dåre efter prisvärda stövlar, galonisar, vindflece, vantar, regnjacka... och sen borde jag hitta en overall med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar