torsdag 5 april 2012

Torsdag = påskstylad

Lilla R har en tuppkam. En spontan sådan. Står för det mesta rakt upp jämt. Lilla R slog på stort i natt och sov mellan 24-04.30. Helt sanslöst! Både han ohc jag känner oss utvilade på morgonen.

Idag ska jag ge bäddmadrassen en omgång. Den ska dammsugas och piskas. Sen ska den få hänga ute och vädra läääänge. Sängkläderna tvättas och mintanke är att de ska få torka ute. Vi får se om det går.

Ikväll åker grillen fram. Sen hoppas jag att det tittar förbi lite påskkärringar så jag slipper  äta upp allt godis själv.  Det vore ju väldigt synd...

Jag imorse, innan jag blev nerkräkt. Jag har förlovningsringen i halsbandet då jag fick knasiga utslag under ringern. jag tror jag fick olja in under ingen som jag inte tog bort tillräckligt fort. Den andra ringen har J smidit till mig i silver. Himlans fin tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar