måndag 29 mars 2010

Måndag morgon

Det är tidigt månad morgon .Jag sitter och äter frukost och snart ta och bege mig av till jobb. Detta är dag 4:a av fem i rad. Ledig en, jobba två ledig två och sen är den helgen över. Denna helgen har varit hektisk. Tomtbesök, max, maxi, jobb... jobb, fika och påskpyssel med familjen W, middag, sova.... vakna jobb.

Jag ä r trött idag. Helgen tar ut sin rätt. Och det gör det inte lättare att jag per automatik fick en timmes mindre sömn natten mellan lördag och söndag. Det tar ut sin rätt idag. Snart är det dax att hoppa upp på den trogna springaren och ta sig till jobb igen. Blir roligt när jag väl är där, att ta sig dit känns lite jobbigt.

Det är bara att kämpa på. Det är inte långt till pension... bara MASSA år.... kaffe är bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar