söndag 28 februari 2010

Min första Buzzador

Jag har ått och blivit en Buzzador. Det inneär att jag får prova divrse produkter ocdh tjänster och sedan rapportera in till Buzzador vad jag och andra tyckte om dem. Vill du oxå prova så säg till så fixar jag en inbjudan.

Just nu provar jag LoveFilm. I en månad får jag låna hem så många filmer jag vill och hinner att se. Himlans smidigt att få dem hemskickade till dörren. så om någon känner för en filmkväll hojta bara till . Om önskemål om en speciell film finns så ordnar vi det med. De har typ alla filmer! Det är nästan svårt att välja för det finns så många. Just nu är Kopps och Populärmusik från Vittula på väg hem till mig.

LoveFilm är ju ett "planerandelånade" av film. Oftast om jag vill se film kommer jag på det samma kväll och sen vad det är för film man vill se styrs ju av vilket humör man är på. Så jag är lite skeptisk till detta koncept. Men jag är inte den som kan motbevisas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar