fredag 26 februari 2010

Jobba helg och busa helg

Annan
Jag ska jobba hela helgen lång. Det är väll inget ovanligt med det ifs. Men det är lika tråkigt varje gång. Dte är inte det att jobbet är tråkigt, utan arbetstiderna. Tråkigt att inte kunna få vara hemma med lilla familjen och bara ha det skönt.

Jag har laddat med en hemmabakad kräftmacka och njuter nu av lite kaffe och kaka. Han ta en liten sväng på stan osså på fm. Köpte lite böcker till min lilla O och bokade en klipptid till mig. Jag har inte klippt mig på över 10mpn, så jag tycker att det är dax att tämja otyget.

Pricken
En viss prick fyller 2år på tisdag! Helt sjukt! Jag tror dock att lilla O är ovetande om den stora dagen. Än så länge är hans födelsedag mest nostalgisk för mig och J.

Just nu är min lilla herre på dagis. Han sprang in, slet av sig mössan och halsduken (skorna fick han hjälp med) och sa waaaaoooo! Han har inte varit på dagis på en vecka, och han verkar helt klart att ha saknat det. Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar