onsdag 2 april 2008

Grattis

Idag fyller lilla O en hel månad. Helt otroligt, känns som om han har varit här kortare än så...

Det blev inte mer sova av i natt. Jag tror att det bara är att vänja sig, tyvärr. Hela förmiddagen har jag försökt att söva honom så jag skulle få sova någon timme till, men nej, han vill inte sova. han ska bara vara nära och mysa. Det är ifs skönt, men jag vill inte sova med honom på min mage . Men nu har han äntligen somnat, 12.30. Och nu känns det lite för sent för mig att sova igen. Vilket tjat det var om detta sovandet....

Snart ska vi till BVC. Jag gissar att han väger... 4550g, minst.

1 kommentar:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

    SvaraRadera